Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zondag 4 december 2011

Ssst

God

laat mij mezelf
beperken
tot dat ene woord

niets meer
niets minder

centrum
van alles
bodem
onder mijn zijn

laat mij
stil zijn
zonder woorden
dan alleen
het noemen
van uw naam
uw wezen
uw zijn

Ik ben
Jahweh
God
Rots
Vesting
Schuilplaats

stil zijn
zonder gedachten
zonder wensen
zonder zeuren

adem
in
en uit

zachtjes
langzaam
bewust

open
stil
ontvankelijk
zijn

luisteren
met geheven hoofd
open handen
ontspannen lichaam

Vader
Licht
Waarheid
Almacht
Aanwezige
Eeuwige

laat mij zwijgen
en ervaren
heel bewust
aanwezig
in dit moment

Stilte
Luisteraar
Ontvanger
Zender
Ziener

wil mij 
ontvangen
en zien

wil mij
ssst
....
....
....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten