Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

vrijdag 22 juli 2016

Na de hitte het licht en de wolken



Warm hè?

Afgelopen woensdag heb ik mijn gemak gehouden.
De drukkende hitte, met een temperatuur van 33 graden, ik kan er slecht tegen.
En zo te zien lagen/zaten de meeste dieren ook op apegapen ...

Maar aan het eind van de middag kwamen de wolken.
Daalde de temperatuur in korte tijd met 5 graden.
Toen wilde ik er op uit.
Het begin van de avond gaf zee speciaal licht te zien.
Veel typische wolkenformaties.
Laag zonlicht af en toe.
En van lieverlee toch wat meer blauw.
Ik heb het allemaal proberen vast te leggen.
In wat sfeerbeelden.

Een verlaat bericht, omdat de computer even weg is geweest voor reparatie.



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten