Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zondag 9 augustus 2015

Polderbranie


Sta je daar op je gemak in de vrije natuur foto's te maken van de mini-winterkoninkjes ... wordt de stilte ineens wreed verstoord. Een aantal branieschoppers gebruiken de nabijgelegen polderweg om even wat bravoure-stukjes uit te halen op hun scooter. Een echte, onvervalste wheelie ...

Ik heb zelf helemaal niks met brommers, scooters en motoren, ook nooit gehad, maar nu ik er zo dichtbij stond, heb ik er toch maar wat filmpjes van geschoten. En omdat ik ze toch heb gemaakt, deel ik ze hier ook maar weer, al is dit over het algemeen meer een stilte-blog dan een herrie-racebaan.

Je moet er alleen maar niet aan denken, dat zoiets ook gruwelijk mis kan gaan, zoals ik ooit ook weleens gezien heb. Vooral die crossmotor had er flink de vaart in. Daar schuif je dan over het asfalt, met je slippertjes en je blote knieƫn ... een alternatieve kleur remspoor achterlatend.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten