Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

maandag 21 november 2011

Een

dag jij
ik ben ik
ik ben uniek
en jij bent anders

maar
ook jij
bent uniek
en ik weer anders

samen
zijn we ook
weer een

vullen aan
kunnen leren
van elkaar

samen leven

mogen zijn
zoals we zijn

alles is anders
dan het soms lijkt
op de eerste aanblik

laten we
blij zijn
met elkaar
samen spelen
in de tuin
van het leven

oefenen
en groeien
tot we
op een dag
thuis
mogen komen
in het rijk
van de koning

ik en jij
samen
hand in hand
staan
in zijn huis
kijkend
naar hem
in volle verwondering

uniek
en toch anders

anders
verschillend
aanvullend
schitterend
als een enorme diamant

omdat hij
het zo wilde

anders
en toch uniek
voor hem

omdat hij
er alleen maar
groter door wordt

laten we nu al
samen bidden
en samen zingen
voor hem
die het zo
heeft gewild

een
met elkaar
een met hem

een voorproefje
van later

laten we zijn
wie we moesten worden
ooit
toen het begon

1 opmerking: