Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zondag 27 mei 2018

Voor jou


voor jou
mijn vrouw
mijn hele helft
mijn leven
mijn steun
en toeverlaat


voor jou
je trouw
je liefde
en je leven
je support
in goede
en kwade dagen


voor jou
je zorgen
voor morgen
je race voor vandaag
je wijsheid
je opmerkzaamheid
je ongedwongen lach
je verdraagzaamheid
voor wat al niet


voor jou
mijn vrouw
wat woorden
uit een hart
wat bloemen
uit het leven
die ik zag
en met je
delen wil
zoals wij alles
samen delen


voor jou
nog lang
zo lang het kan
wil ik mijn leven
met je delen


voor jouw
houvast
mijn lijntje
met de liefde
mijn oogje
op je hart
mijn ziel
door dik en dun
mijn schitterwolkje
voor de zon
de schaduw
aan mijn zij
in bange tijden


voor jou
bedankt
voor wie je bent
en wat je
allemaal
wilt delen
van je leven
van je hart
van alles wat
nog wacht
en rijpt
tot later

(geschreven ter gelegenheid van ons 35 jarig huwelijk)

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi Anton!
    Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere dag. Ik wens jullie nog heel veel mooie en gezegende jaren toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wendy, voor je felicitatie en je wens. Ik geeft het door ...

      Verwijderen