Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

vrijdag 10 januari 2014

Kom

kom

offer
de liefde
van je hart maar
in het luisteren
naar de stilte

want ik
hoor je
altijd
maar
hoor jij
mij ook

kom
zonder woorden
want ik ken je
en weet
wat er leeft
wat je zorgen
baart
wat je bezig
houdt
waar je
vol van bent

laat maar
los
geef maar
over
laat maar
gaan

kom
geef me
je tranen maar
en ik zal ze
wegen
en nemen
en koesteren
bewaren
voor later

dan zullen ze
rijpen
en vrucht
dragen
eeuwig glinsteren
in mijn licht

kom
wordt maar
leeg
wordt maar
stil
sta maar
open
wees maar
rustig

ik wil je
vullen
met hoop
voeden
met liefde
troosten
met uitzicht
bouwen
met vertrouwen
in mij

kom
verhef je maar
boven alle materie
ik wil je
adem van leven
schenken
en volkomen vrijheid
van geest

hou mij
maar vast
want
ik draag je
en laat je
nooit
meer gaan

kom
zoals
je bent

1 opmerking: