Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

donderdag 17 mei 2012

Lees mij open, luister mij licht ...

kun je me
horen
zie je me 
gaan

voel je me
worstelen
wat heb ik
gedaan

er is iets
in mij
een brandend
vuur
een diep verlangen
te zeggen
wat geen woorden
heeft

een boodschap
te brengen
die ik zelf
niet bevat


kom
dichterbij

fluister
mijn naam

luister
en ontdek
de oorsprong
de richting
het doel
en de inhoud
van de droom
die ik koester

lees mij open

luister mij licht

ontdek
wie ik ben
ontrafel
het waarom
ontworstel
mijn verlangen

leg verbanden
bloot
breek
muren af

geef richting
stuur bij
en breng
het doel
tot leven

ontsteek
het vuur
van de lente
laat de vlammen
van liefde
laaien

por
in het dode hout
blaas je wangen
bol

herken
erken
en ken mij
tot in mijn diepste
kern


kus mij
wakker
met je vragen

raak mij
aan
heel diep
van binnen

breng 
mijn wezen
tot volle bloei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten