Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

woensdag 22 mei 2013

Een huis om de stilte

met woorden
van zachtheid
bouw ik
voorzichtig
een huis
om de stilte

het licht
laat ik
vrij
in de ruimte
spelen

met luisteren
vol aandacht
dicht ik
de gaten
tussen weten
en voelen

glimlachend
por ik
het vuur
van liefde op

en ik wacht
geduldig
op jou

kom

kom
over de drempel
van verlegenheid

zit
aan mijn zijde
en koester je
in mijn zwijgen

drink
mijn verlangen
herken
mijn heimwee
deel
mijn verdriet

tot we
langzaam
het lied
zullen herkennen
in elkaars hart

en we 
onze hoofden
zullen neigen
voor de schemer
van de naderende 
nacht

los

maar
gelaten
wachtend
op de morgen

dan

dan zal ik
de stilte
verbreken
en zingen

zingen
als nooit
tevoren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten