Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zaterdag 15 februari 2014

Oog in oog met een ree

Grote verrassing vanmiddag tijdens de wandeling in 'De Elzen' (Dordtsche Biesbosch). Zomaar ineens stond ik daar oog in oog met een ree, nog geen honderd meter afstand.

Hij (of zij) zag mij ook, maar hij bleef staan. Lang genoeg om even in te zoomen en een stuk of twintig foto's te maken. Helaas zat mijn andere fototoestel met meer zoombereik in mijn rugzak.

Verrassend genoeg zag ik tijdens het foto's maken een hond achter de ree voorbij lopen. Althans, dat dacht ik. Pas bij het bekijken van de foto's op de computer bleek het om een kat te gaan. Nog verrassender was het, dat toen ook zichtbaar werd, dat zich blijkbaar nog een tweede ree in de struiken bevond.

Mooie ontmoeting!











1 opmerking: