Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zaterdag 23 april 2011

In de stilte van dit moment (stille zaterdag)

en in de stilte
van dit moment
kijk ik terug
naar hoe het was
met hem

het is zo ongelooflijk stil
zonder hem
nu
hier

maar mijn hoofd
is zo vol
van gedachten
herinneringen

en mijn hart
barst
van gevoelens
bijna
uit elkaar

zo onrustig
zo voelde
ik mezelf
nog nooit

mijn verlangen
gaat uit
naar de woorden
die hij sprak
de verhalen
van leven
en liefde
en hoop

was dit het nu
waar ik op hoopte
was hij het nu
die ik verwachtte
is dit het nu
die pijn
die nameloze pijn

tranen
in mijn ogen
vragen
zoveel vragen

wie is hij
die mij raakte
dwars
door de muren
van mijn hart

al zijn woorden
komen weer terug
brengen mij
in grote verwarring

want
hij deed beloften
als een profeet
van vroeger
over de toekomst
na nu

zou het waar zijn
zou het
echt waar zijn

ach

wie ben ik
wie was hij
waar is God

waarom
moest
dit
zo gebeuren
uit de hand lopen
dood
lopen

stil
zo stil
zo ongelooflijk
pijnlijk
hartverscheurend
stil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten