Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zondag 19 februari 2017

Love dancing


Het blijven prachtige dieren.
Futen.
Exotisch bijna, in het polderland.

En ik heb ze het meer zien doen.
Dansen in de lente.
Love dancing ...
Op de maat.
Tegendraads.
Pronken, pralen, baltsen, kopjes geven.
Afgewisseld met het bouwen aan een nest.

Maar het lijkt me wel uitzonderlijk vroeg nu, half februari.
Voor dat soort taferelen.
Fratsen.
Ik bedoel ... liefde.

Niettemin.
Ik stond er met mijn neus bovenop.
Ruim de tijd om foto's te schieten.
In het prachtige licht van de winter/lentezon.
Zelfs om een paar filmpjes te nemen.
En dat heb ik dus maar gedaan.
Al genietend.
Vol verwondering.






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten