Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

maandag 28 februari 2022

Toch nog maar even een berichtje ...

Toch nog maar even een berichtje op dit inmiddels gestopte blog 'Godisindestilte', vanwege het bereiken van de maximum-grootte van het aantal MB's aan foto's. Een uit de hand gelopen hobby, zeg maar gerust ...

Want, vandaag kroop dit oude blog heel langzaam naar een mooi momentje, namelijk het bereiken van de 1 miljoen views. Eén miljoen ...

Toch echt nooit gedacht dat ik dat fenomenale aantal ooit zou halen, toen ik hiermee begon, zo'n elf jaar geleden.

Maar  zie hier, echt het bewijs.


Ondertussen toch ook maar weer even een oproep doen om ook mijn volgende blog te gaan volgen, genoemd .... www.godisindestilte2.blogspot.com want daar loopt het nog niet echt storm.

Kortom, neem eens een kijkje en ga me daar volgen ... Wordt vervolgd dus!

7 opmerkingen:

  1. Als ik op de link naar je volgende klik, krijg ik de volgende melding, vandaar wellicht de lage bezoekersaantallen?:

    Je verbinding is niet privé
    Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van www.godisindestilte2.blogspot.com te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
    NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie 'anoniem', maar vreemd genoeg krijg ik dat zelf niet te zien. Wat ik wel vreemd vind is dat ik hier een reactie probeer te geven, maar dat mijn google-account niet meer kan selecteren ... Al meerdere keren geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anton, Hieronder staat wat ik te zien krijg als ik de nieuwe link aanklik.

    Geen verbinding gemaakt: mogelijk beveiligingsprobleem

    Firefox heeft een mogelijk beveiligingsrisico gedetecteerd en is niet doorgegaan naar www.godisindestilte2.blogspot.com, omdat deze website een beveiligde verbinding vereist.

    Wat kunt u hieraan doen?

    www.godisindestilte2.blogspot.com heeft een beveiligingsbeleid met de naam HTTP Strict Transport Security (HSTS), wat betekent dat Firefox alleen een beveiligde verbinding ermee kan maken. U kunt geen uitzondering toevoegen om deze website te bezoeken.

    Het probleem ligt zeer waarschijnlijk bij de website, en u kunt niets doen om dit te verhelpen. U kunt wel de beheerder van de website over het probleem informeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je reactie Rinkse. Zou je het nog een keer kunnen proberen, ik heb wat aan zitten passen, bij mij werkt het nu wel, maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Anton, Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar kom er nog steeds helaas niet in. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen