Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

maandag 20 februari 2017

Kramsvogels


Een aantal weken terug dacht ik er al eens één gezien te hebben.
Een kramsvogel.
Daar werd ik in gecorrigeerd door een vogelkenner.
Het bleek een heggenmus te zijn.

Maar afgelopen zaterdag was het wel raak.
En hoe.
Wel een stuk of tien tegelijk.
Rustig zittend in een boom.
Langs de Tiendweg tussen Streefkerk en Groot-Ammers.
Ze zaten lekker te genieten van het zonnetje.
Ze zagen me best.
Hielden me goed in de gaten.
Maar bleven gewoon zitten.

Volop de gelegenheid dus om in te zomen.
En te blijven fotograferen.
Een echte buitenkans.
En een primeur voor mij, zo veel tegelijk.
Een kudde kramsvogels.



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten