Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zaterdag 21 januari 2017

Magnifieke kleurendans


Oké, ik geef toe.
Het zijn teveel foto's.
Veel te veel voor één bericht.

Maar het was ook zo mooi, vrijdagmiddag en -avond.
Een zonsondergang als magnifieke kleurendans.
En ik was er helemaal live bij.
Omdat ik eerder van huis was weggegaan.

Fenomenaal.
Majestueus.
Indrukwekkend.
Imponerend.

Al valt het dan toch weer tegen wat er uiteindelijk van overblijft.
Op de foto's.
Ander licht, andere kleuren.
Anders, toch, ja ...

Maar voor een indruk.
Voor wie er niet bij was.
Om even bij stil te staan.
Heel even mee te genieten.
Toch maar gedeeld.
Om niet te vergeten.




























 




 





Even ter vergelijking.
Alle foto's zijn gemaakt met een goeie camera.
Alleen de onderstaande niet.
Die heb ik met een telefoon gemaakt.
Dezelfde plek als hierboven.
Maar heel anders qua belichting en kleuren.
De telefoonfoto is voor mijn gevoel (in dit geval) meer naar de werkelijkheid.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten